U petak 28 veljača 2014 godine održan je Upravni odbor na kojem su bili prisutni ;
Zvonko Radas predsjednik udruge, Mauricio Kranjac tajnik, članovi Fredi Petrović , Vlado Peršić te povjerenik Cvetko Gortan. Član UO Vlado Hrvatin opravdano je izostao s sastanka.

Dnevni red:

  1. Izrada web stranice ( trenutačne aktivnosti i zaduženja članova )
  2. Koordinacija udruga Istarske županije.
  3. Skupština Hrvatskog pčelarskog saveza.
  4. Razno

Na sastanak UO pozvan je i gosp. Igor Klisović koji je zadužen za web stranicu. Gosp. Klisović obrazložio je trenutačno stanje izrade stranice i koje su potrebne radnje da se stranica stavi kompletna u funkciju.
Dogovoreno je da se svi maksimalno angažiramo i da svaki od nas pokriva jedan dio weba. Tako da zakonsku regulativu, sajmove i pčelare prati Cvetko Gortan a informacije od udruge pripremaju Mauricio Kranjac i Vlado Peršić.

Koordinacija Pčelarskih udruga Istarske Županije trebala bi se održati  11 ožujka 2014 godine gdje bi trebali sve udruge iz naše Županije potvrditi našeg delegata u Hrvatski pčelarski savez. Na sastanak će biti pozvan predsjednik udruge,tajnik i povjerenik.
O svim informacijama ćemo vas obavijestiti nakon sastanka.

Skupština Hrvatskog pčelarskog saveza održat će se 22 ožujka 2014 godine u Zagrebu.
Ovo je Izborna skupština i biraju se novi članovi NO, UO i  predsjednik saveza .
Delegaciju naše udruge odabrat ćemo nakon Koordinacije.

Pod razno smo informirani od gosp. Mauricia da nam se povećava najam prostora za iznos PDV-a, koji će pored ostalih troškova hladnog pogona biti otežano raditi i zaključak svih prisutnih je da u što kraćem roku ugovorimo sastanke s predstavnicima lokalne zajednice i obavijestimo ih o poteškoćama koje su nastale promjenama i pokušamo naći nova rješenja koja bi olakšala rad udruge.
Radas i Gortan dali su kratku informaciju da je dogovoreno s gosp. Debevc oko realizacije edukacijskog izleta u Vrhniku. Izlet bi se trebao održati u mjesecu lipnju. Na slijedećem UO odabrat će se odbor za pripremu realizacije izleta.